Vad tyckte du om filmen? Var den bara eller dålig? Glöm inte att kommentera på bloggen!

måndag 7 november 2011

The Warrior's Way


Ninjor & Cowboys=Rena skiten


Fy va dåligt detta var. Filmen är 1h 40min lång och det kanske är 10min action i hela filmen, resten är dålig handling med dåliga skådespelare. Jag tror ej ninjan som har huvudrollen säger en replik som är mer än 10 ord i hela filmen.

Scenografin är helt makalöst dåligt .



Ska du se filmen? Se trailen i stället det räcker, för i trailen har de tagit med det lilla som var okej med filmen. Och trailen är bara 2.22min istället för filmen som är 1h 40min



Något som är lite rolig, det var därför jag tittade på film bland annat.

Detta är 2010 års största flopp (i dollar och internationella intänkter inom parantes) 5.4 miljoner (8.2 miljoner) - Budget 42 miljoner



Jag för står inte hur man kan ha lackt 42miljoner dollar på denna film. Man märker inte ens att de har haft en så stor budget, de måste haft väldigt många & långa fika raster för att kunna göra slut på de pengarna


Och mycket besviken av filmen. Jag som trodde detta skulle vara en action ninja film & inte en drama film

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar